تماس با امداد باتری ماشین

باتری مناسب ماشین تیگو5باتری مناسب ماشین دوو سیلوباتری مناسب ماشین کیا سراتو

شما می توانید تنها با یک تماس باطری مورد نظر خود را در کمتر از یک ساعت در محل تحویل بگیرید

شماره تماس امداد باطری به صورت شبانه روزی : 

170 390 22

هدیه ما به شما عزیزان تست رایگان دینام و برق دزدی ماشین شما توسط کارشناسان فنی در محل می باشد


مراحل رنگ کردن بدنه ماشین در کارخانه

۱- چربي زدايي (فسفاته): وقتي كه بدنه از سالن جوش بدنه به سالن رنگ وارد می شود از آنجايي كه ورق بدنه آلودگي هايي مثل چربي و روغن دارد و بدنه براي چربي زدايي و چسبندگي بهتر رنگ روي سطح آن وارد قسمت PT يا فسفاته(phosphatetreatment) مي شود.

به اين شكل كه بدنه يا در استخر مواد فسفاته غوطه ور مي شود يا اين كار به صورت دوش و پاشش رو بدنه انجام مي شود. بدنه در مرحله بعدي وارد تونل شستشو شده و با آب نرم يا آب ديونيزه (DI) كاملا شسته مي شود.

بعد از اين مرحله اتاق خودرو وارد تونل خشك كن شده و كاملا خشك ميشود و آلودگي هایش از بين ميرود.

۲- آستر(ED): عبارت ED به معني غوطه وري توسط جريان الكتريسيته است. در اين مرحله بدنه داخل استخر آستر يا ED غوطه ور مي شود و تمام قسمت هاي بدنه آستر مي شود اين روش مقاوم ترين آستر روي بدنه خودرو بوده كه براي جلوگيري از پوسيدگي و خوردگي در دراز مدت انجام مي شود بعد از اعمال ED بدنه وارد تونل شستشو شده و توسط آب ديونيزه شسته مي شود و بعد از آن براي پخت وارد كوره مي شود، رنگ ظاهري اين نوع آستر شكلاتي يا مشكي می باشد.

۳- سيلر كاري: سيلركاري به معني درزگيري قسمت هاي مختلف خودرو می باشد. در اين قسمت تمام درزهايي كه زير و داخل و روي بدنه وجود داره توسط سيلر يا موم درزگيري می شود.اين كار براي جلوگيري از ورود گرد و خاك و گل و لاي و همچنين نفوذ آب و سروصدا به داخل خودرو انجام مي شود.

۴- قيرپاشي (PVC): قيرپاشي به منظور عايق كردن قسمتهاي زير بدنه و زير ركابها و زير گل گيرهاي عقب و جلو براي جلوگيري از پوسيدگي انجام ميشود. زیرا زير بدنه بيشتر از قسمت هاي ديگر در معرض گل و لاي می باشد.

بعد از اين كار تميز كاري انجام ميشود. بعد از تمام شدن مراحل سيلر كاري و قيرپاشي بدنه براي پخته شدن هر دومرحله وارد كوره ميشود.

۵- آماده سازي و پدگذاري: بعد از مرحله كوره بدنه وارد قسمت آماده سازي مي شود. در اين قسمت تمام قسمت هاي مختلف بدنه از لحاظ قري و سنباده كاري مقطعي بررسي و داخل درها و كف داخل بدنه و صندوق پدگذاري مي شود (قير) و بعدش بدنه به قسمت آستر انتقال داده مي شود.

۶- پاشش آستر: قبل از پاشش آستر تمام سطح بدنه نظافت و بادگيري ميشود بعد از آن بدنه وارد كابين پاشش آستر مي شود و تمام بدنه آستر مي شود البته در سيستم هايي كه پاشش به صورت دستي انجام مي شود پاشش به وسيله نيروي انساني انجام مي شود و در سيستم اتوماتيك مثل خط رنگ دو، چهار و پنج ايران خودرو پاشش توسط رباط انجام مي شود.

فقط قسمت هايي مثل لاي درها و صندوق داخل محفظه موتور به وسيله نيروي انساني انجام مي شود. بعد از تمام شدن پاشش بدنه جهت تبخير حلال هاي ناشي از اسپري وارد اتاق انتظار مي شود و بعد براي پخت آستر وارد كوره مي شود.

۷- آماده سازي براي رنگ خودرو: زمان كوره آستر كه تمام شد بدنه وارد ايستگاه آماده سازي مي شود در اين قسمت سنباده زني انجام مي شود. سنباده زني به دو شكل انجام مي شود در بعضي از سيستم ها به صورت خيس و در بعضي ديگر به صورت خشك. سنباده زني به خاطر اين انجام مي شود كه ذرات و آشغال هاي چسبيده به سطح آستر از بين برود و باعث مي شود كه رنگ بهتر روی بدنه قرار گیرد، بعد از سنباده زني بدنه كاملا بادگيري و نظافت و خشك مي شود.

۸- پاشش رنگ نهايي خودرو: قبل از پاشش رنگ رويه بدنه با يه دستمال چسبي كاملا تميز مي شود تا آشغال ها احتمالي روي سطح بدنه از بين رفته و وارد كابين پاشش شود. در سيستم هاي دستي به وسيله نيروي انساني و در سيستم هاي اتوماتيك به وسيله ربات رنگ روي بدنه پاشيده مي شود كه در رنگ هاي روغني (SOLID) دولايه و در رنگ هاي متاليك دولايه بيس كت يا لايه زيرين و بعد دولايه كيلر پاشيده مي شود كه در سيستم هاي ربات رنگ ها يك لايه و كيلر هم يك لايه پاشيده مي شود بعد از آن بدنه وارد اتاق انتظار شده و براي پخت وارد كوره مي شود.

۹- پوليش كاري و تعميرات: بعد از مرحله كوره بدنه وارد مرحله پوليش كاري و تعميرات مي شود كه در اين قسمت آشغال هاي احتمالي و عيب هايي كه قابل برطرف شدن هستند سنباده و بعد از آن پوليش كاري مي شوند و در صورتي كه به لكه گيري احتياج داشته باشند بدنه به قسمت تعميرات و لكه گيري رنگ انتقال داده مي شود.

۱۰- تحویل خودرو به سالن مونتاژ: بعد از كامل كردن بدنه بررسي به وسيله واحد كنترل كيفيت انجام مي شود كه بعد از اينكه تاييد نهايي شد به واحد مونتاژ تحويل داده مي شود البته در تمام مراحل گفته شده تو سالن رنگ بدنه بعد از تاييد واحد كنترل كيفيت و بازرسي به مرحله بعدي انتقال داده مي شود.


 

ارسال به تمامی مناطق شهر تهران به صورت رایگان می باشد.

پرداخت در محل توسط دستگاه کارتخوان بیسیم

شماره تماس امداد باطری به صورت شبانه روزی : 

170 390 22

شارژ باتری ماشین توسط دینام

استارت نزدن ماشین به علت خراب بودن باتری ماشین و دینام ماشین و یا استارت می تواند باشد

 جهت اطمینان از سالم بودن دینام و باتری اتمی ماشین و برق خودرو هر سه ماه یک بار دینام خودرو را تست نمائید

تا از شارژ کامل باتری توسط دینام و عدم نوسان آن اطمینان حاصل فرمائید.

بهترین راه تشخیص خراب بودن باتری ماشین و زمان تعویض باتری

1-به زمان خرید باتری قبلی خودروی خود دقت کنید،معمولا باتری های ماشین بیشتر از 2 ال 3 سال کار نمی کنند.باتری ها دارای تاریخ تولید می باشند که در صورتی که باتری نصب شده بر روی خودروی شما به صورت فابریک نمی باشد (قبلا تعویض گردیده است) اقدام به خواندن تاریخ درج شده بر روی آن نمائید یا با مراجعه به سایت  www.emdadbattri.ir  اقدام به کسب اطلاعات در خصوص آن نمائید.
2- امداد باتری تست باتری خودرویتان را در محل برای شما انجام می دهد.در صورتی که نیاز به تعویض باتری باشد،باتری جایگزین برای شما ارسال خواهد شد.

نکته:

۱- باتری هر خودرو دارای استاندارد و آمپر متناسب با نوع مصرف خودرو می باشد (آمپر بالاتر از استاندارد مشخص ماشین در صورت عدم وجود مصرف کننده در ماشین به دینام خودرو آسیب رسانده و از عمر آن کم می کند)

نحوه تشخیص خراب بودن باتری ماشین از روی رنگ چشمی نشانگر آن

الف - در صورتی که چشمی باتری به رنگ سبز است و از زمان طول عمر طبیعی آن گذشته (بطور متوسط بین 2 الی 2.5 سال) و ماشین استارت نمی خورد خوشبختانه دینام خودروی شما سالم بوده و باتری را شارژ می کند اما به علت کهولت باتری توانایی دریافت شارژ توسط دینام در آن پایین آمده و نیاز به تعویض باتری ماشین شما می باشد.

ب - در صورتی که چشمی نشانگر به رنگ سیاه است (البته در صورتی که باتری محصول شرکت هیوندا کره باشد به رنگ سفید می باشد) نشان دهنده دشارژ شدن باتری بوده و در صورتی که از طول عمر آن بیش از یک سال گذشته باشد باید اقدام به تعویض باطری ماشین نمود . در صورتی که کمتر از یکسال از تعویض باتری گذشته باشد باتری قابل شارژ مجدد بوده و تا مدتی کمتر از حد انتظار اول قابل استفاده می باشد.

ج - در صورتی که چشمی نشانگر به رنگ سفید است (البته در صورتی که باتری محصول شرکت هیوندا کره باشد به رنگ قرمز می باشد) نشان دهنده احتمالا خراب بودن دینام و پایین آمدن سطح الکترولیت باتری و تعویض باتری می باشد.